Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| | Plànol
[Ocupació]
   Departaments
      Administració
      Regidoria de Treball
   Edicions
   Fitxa
   Equipaments Ocupació
      Aules
      Servei d'Ocupació Local
      Tallers
   Ocupació virtual
      Correu a Ocupació
      Impresos
      eFactura
      Contractació Pública
      Licitació Electrònica
   Publicacions oficials
      Acords
      Bans, ordenances i reg.
      Edictes i anuncis
   Serveis
      Activitats ocupacionals
      Noves cases oficis
   Memòria d'actuacions
      Presentació
      Escoles taller
      Obres i serv. int. social
      Tallers d'ocupació
   Projectes en curs
Aprovada la creació de la Comissió de Festa Major de Ripollet

Imatge
El dijous, 23 de gener, es va celebrar una sessió plenària de caràcter extraordinari i urgent on va restar aprovada per unanimitat la creació de la Comissió de Festa Major, així com la normativa que regeix el seu funcionament i el sistema d'elecció dels seus membres. Aquesta comissió s'encarrega de l'organització, disseny i programació de la Festa Major de Ripollet i estarà presidida pel regidor de Cultura, Oriol Mor. Els membres que la integraran seran un secretari/ària, els Vocals i un grup de personal tècnic.

La composició dels Vocals serà: un regidor de l'equip de govern; una persona en representació de cadascun dels grups polítics de l'oposició; sis representants de les entitats culturals; quatre representants de les entitats juvenils; dos d'entitats esportives; un de les Associacions de veïns, un de les AMPA, AFI i AFA; un representant del comerç local, un de la taula de diversitat funcional i quatre persones a títol individual. El grup de personal tècnic i/o expert, que assessorarà en tot moment els membres de la Comissió, estarà format per personal municipal: dues persones de la Regidoria de Cultura, una de Patrimoni, una de Joventut i una de la regidoria d'Esports.

Els representants d'entitats hauran de presentar la seva candidatura amb el document que se'ls adjuntarà en la comunicació que rebran properament. Les quatre persones a títol individual hauran de presentar, com a requisit, un escrit argumentant l'interès de la seva candidatura i serà la pròpia Comissió de Festa Major, un cop estigui constituïda, la que farà la selecció d'aquestes persones, en cas que el nombre de candidatures presentades sigui superior a quatre.

Calendari d'elecció
El procés d'elecció dels seus membres s'iniciarà el pròxim 29 de gener amb el període de presentació de candidatures, al registre del Centre Cultural, que s'allargarà fins al 10 de febrer. El calendari aprovat estableix que el dia 11 de febrer es faci la proclamació de candidatures i el mateix dia, de 19 a 20.30 h, la votació.

Per a més informació, poden posar-se en contacte amb la regidoria de Cultura, al Centre Cultural (Rbla. de Sant Jordi, 2-4), al telèfon 935 046 025, o per correu electrònic a cultura@ripollet.cat.

NdP

Més imatges:
ImgBox1

27/1/2020


Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email






ripollet.cat

SEU-e Ripollet
PAME
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Regidoria de Comunicació  |  2008 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Amb el suport i confinançament de:

Consell Comarcal      Diputació de Barcelona      Fons Europeu

Generalitat de Catalunya      Ministerio de Trabajo y Seguridad Social      Servei Català Ocupació