Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a

L'afectació en el funcionament dels CAP i les mascaretes, principals inquietuts dels usuaris

Imatge
Durant els darrers dies, els CAP del municipi han rebut un allau de trucades que podrien arribar a col·lapsar les seves línies de telèfon i que han volgut recollir en el present document.
Des dels Centres d'Atenció Primària recorden que per a informació i urgències el Departament de Salut disposa dels telèfons 061, 012 i 112 (Vegeu informació "coronavirus-us-responsable").

Les preguntes més freqüents dels darrers dies són les següents:

1. Puc demanar una visita al meu metge o infermera?
Davant de la situació actual i seguint les directrius de les autoritats sanitàries, des dels centres d'atenció primària des de la setmana passada i fins a nou avís, només es faran atencions que no puguin esperar, només visites urgents.
Des dels CAP s'estan reprogramant visites i proves que poden esperar.

2. M'han trucat del CAP i no he pogut agafar el telèfon
Des del CAP us tornaran a trucar, espereu la trucada. Si heu demanat una visita telefònica, estigueu atents al telèfon.

3. Què haig de fer si em cal una nova recepta?
Podeu anar directament a la farmàcia amb la vostra targeta sanitària. (Vegeu informació "coronavirus-pla de medicació").

4. Una baixa mèdica per COVID-19 és baixa amb motiu "accident laboral"?
Les baixes mèdiques per COVID-19 es fan com a malaltia comuna i a efectes de la prestació econòmica, serà assimilada a accident laboral. (Més informació sobre baixa laboral a CanalSalut).

5. Teniu mascaretes i guants per a la població?
Les mascaretes i els guants que tenen als centres són per als professionals del centre i per als malalts que vagin al centre.

Des dels CAP també han volgut recordar diversos enllaços amb materials informatius i altres qüestions relatives al coronavirus: 



Més imatges:
ImgBox1

24/3/2020


Ombra inferior




Logo peu
Ombra inferior