Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| | PlÓnol
[Patronat]
   Departaments
      Administració
      Regidoria de Treball
   Edicions
   Fitxa
   Equipaments PMO
      Aules
      Servei d'Ocupaciˇ Local
      Tallers
   PMO virtual
      Correu al PMO
      Impresos
      eFactura
      Contractaciˇ P˙blica
      Licitaciˇ Electr˛nica
   Publicacions oficials
      Acords
      Bans, ordenances i reg.
      Edictes i anuncis
   Serveis
      Activitats ocupacionals
      Noves cases oficis
   Memòria d'actuacions
      Presentaciˇ
      Escoles taller
      Obres i serv. int. social
      Tallers d'ocupació
   Projectes en curs
L'Ajuntament instaura la cita prèvia a l'OAC durant l'estiu

Imatge
Durant els mesos de juliol i agost l'Oficina d'Atenció Ciutadana, amb l'objectiu de facilitar una atenció de qualitat i evitar temps d'espera, prestarà el seu servei únicament amb cita prèvia en la majoria de casos. Les cites prèvies es podran sol·licitar telemàticament, a través del web citaprevia.ripollet.cat; telefònicament, trucant al telèfon 935 046 000, i presencialment, a la consergeria de l'Ajuntament (c. de Balmes, 4).

La cita prèvia serà obligatòria per a tots els serveis, amb excepció dels següents casos:

- Lliurament de volants del Padró d'Habitants
- Drets de manteniment de cementiri
- Expedició de certificats digitals id-cat.

Les persones que acudeixin a l'Ajuntament amb qualsevol d'aquests tràmits, si no les pot atendre l'informador de l'entrada, seran ateses pels informadors entre cites prèvies, o bé pel cap de l'Oficina.

En cas que es presenti una persona per ser atesa per l'OAC sense tenir demanada cita prèvia, se li pot donar cita per aquell mateix dia, en l'hora que hi hagi lliure i que més l'interessi.

L'Ajuntament ha pres aquesta mesura a partir de l'estudi i coneixement previ de la demanda i capacitat d'atenció de l'oficina en cada moment, amb l'objectiu de garantir a la ciutadania la possibilitat d'accedir als serveis municipals d'atenció al públic en igualtat de condicions. Així, la cita prèvia s'entén com una flexibilització i una aproximació a la ciutadania, la qual podrà, des d'un inici, trobar la franja horària que més s'adeqüi a les seves necessitats, seleccionant l'hora a la qual vol ser atès, i anul·lar-la o modificar-la si hi té algun imprevist.

NdP


8/8/2019


Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email






ripollet.cat

SEU-e PMO
PMC
PAME
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Regidoria de Comunicació  |  2008 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Amb el suport i confinanšament de:

Consell Comarcal      Diputaciˇ de Barcelona      Fons Europeu

Generalitat de Catalunya      Ministerio de Trabajo y Seguridad Social      Servei CatalÓ Ocupaciˇ